Monday, April 7, 2008

Data: 29.03.2008

Më kend luan Rrahim Sadiku?
www.albania-today.com

28.03.2008:

Rrahim Sadiku, si anëtar i kryesisë së LSHK më disa të tjerë ,qëllimin nuk e kanë të pompoziteti i pavarësisë së Kosovës ,por e kanë të ,,lekët që i kanë hetuar për objektin e shkatrruar të LSHK nga forcat serbe...
Rrahim Sadiku, si anëtar i kryesisë së LSHK më disa të tjerë ,qëllimin nuk e kanë të pompoziteti i pavarësisë së Kosovës ,por e kanë të ,,lekët që i kanë hetuar për objektin e shkatrruar të LSHK nga forcat serbe,, e që disa prej tyre po tentojnë të marrin fronin e Kryesisë së LSHK duke rrëxuar Kryetarin Mr.sci.Kadrush Radogoshin dhe nënkryetarin prof.dr.sci.Shyqri Galicën,në mënyrë, që disa matrapazë ,eurot e ofruara nga AKM-QMI t’i zhgllabërojnë “në xhepat privat.
Ferizajasit thonë se Rrahim Sadiku , nuk ka sjellje normale në familje,punë ,rrugë .Të gjithë miqët e Rrahimit thonë “mos u merrni me Rrahimin se mos do të bejë për herën e tretë suicid”.
Nuk bënë thonë ata të merreni më këtë “informatorë” të devotshëm të Komiteteve të LKJ dhe UDB-ës,ngase ashiqare dihet se ishte një aktivist i mire i zbulimit të shokëve ilegalë “duke i qitur në prita “…Poashtu edhe shokët e tij në burg kanë hanger dajak nga gardianët serb me hafijët e Rr.Sadikut. Të burgosurit politikë thonë : “qendrimi i tij në burgjet serbe ka demtuar shumë çështjën kombëtare’’!
"Fatmirësisht " edhe si drejtor Kulture në KK të Ferizajit ,Rrahim Sadikut i kanë shkuar punët mirë duke keqpërdoruar Fondet e buxhetit të konsiliduar të Kosovës…
Rrahimi e “ndërron gëzofin ka të fryen era”.Për një gjë të tillë ka shkruar edhe shkrimtari Fahredin Tafallari në një shkrim të tij në internet.
Shokët e Rrahim Sadikut ,janë të pakët .Ai ka në mbrojte një analfabet që e quajnë Bahtir Hamza si dhe tjetrin që shkruante poezi në akrostih për Josip Broz Titon.Ai është Nezir Myrtja nga Radoniqi i Gjakovës tash më vendbanim në New York .Shokët e pacipë të Rrahim Sadikut vazhdimisht kanë iksizuar intelektual dhe atdhetarë.Për ta udbashë janë Jusuf e Bardhosh Gervalla ,Kadri Zeka,Adem Jashari,Ibrahim Rugova,Ramush Haradinaj,Albin Kurti,Riza Grejçevci,Kadrush Radogoshi etj.
Poezitë dhe librat e Rrahim Sadikut nuk kanë vlera letrare.
Rrahim Sadiku mund të vetëlëpihet më poezitë e tij…Më së miri këtij psikopat e ka përshkruar bashkëvendasi i tij Bardh Frangu .në një artikull të botuar në gazetën “Express” më titull”Loja me libra”…
Sa për organizimin e “PEN”-i për “Librin e pavarësisë”,është edhe një turp i rradhës nga Ministria e Kulturës apo BKUK kur organizohën “orë të tilla të mëdha pa “ Mendelën e Kosovës”,bacë Adem Demaçin.Kot janë edhe shpërblimet që ju jipen poetëve që shkruajnë poezi kundër kryetarit të amerikës apo jozhistëve të Komiteteve Qendrore të LKJ-së ,kur shpërblimin e tillë ka qenë dashtë ta marrë Bac Adem Demaçi.Gjërat më sa dukët në Kosovën e Ahtisarit nuk janë kryer.
Ka edhe shumë gjëra për tu bërë…
Më fëlliqësirat e manjaku Sadiku,më sa dukët janë mësuar të gjitha redaksitë për agresivitetin e tij ,por më mire është që ky shkrimtarë të heshtë sepse bije një kashtë e do të dalin gjashtë …do të zbulohën keqmenaxhimet me fonde të Kulturës në Drejtorinë e tij…
Më respekt ,Xhavit Beqiraj,prof.http://lajme.dervina.com/?sherbimi=lajme&lajmi=4115-3877:78
28.03.2008 / SHQIPËRIA SOT
Komentët [koment i ri]
nuk ka komente [koment i ri]
Më shumë për temë
Lajmeve tjera
Artikujt të përafërt
Ardhacakët serb u bënë shtet në tokat shqiptare
PSEUDOSHKENCËTARI I SHITUR NERITAN CEKA DEL HAPUR KUNDËR RIBASHKIMIT KOMBËTAR!
Legjenda:Dëshmori Ismet Sahit Krasniqi
O moj Shqypni
PERENDIMOR APO LINDOR





Faqe kryesore Lajme Analiza Intervista Deklarata Komunikata Njoftime Other Languages Galeria Forum Arkiv Histori Turizem Kontakt Regjistrim Sitemap

No comments: